Pagina's

donderdag 16 juli 2015

Leve de liefde

Ik roep het al jaren tegen iedereen die het maar wil horen: ga trouwen! Vier de liefde! Wat hoe bijzonder is het als je zo maar iemand tegenkomt in je leven die je nooit meer los wilt laten? Iemand die je ziet, je kent, je doorgrondt, je liefheeft, je snapt, je steunt, er voor je is. Ik denk dat dat een van de mooiste dingen is die je kan overkomen. Bovendien vind ik dat je alles moet vieren in het leven. Van de eerste zomerdag, tot de eerste rabarbercrumble van het jaar, van een overwinning, tot een mijlpaal, van een eerste zwemles tot aan alle diploma's bij elkaar. Dus. Luister allemaal: vier! Ik vier graag mee. 


We hebben een heerlijk trouwjaar tot nu toe. Al een paar keer trok in mijn kekke blauwe pakje uit de kast om me onder te dompelen in bloemen, heerlijk eten, de prachtigste versiering, fijne danspasjes en verrassingen. Alleen dat al, al die moeite, al die prachtige versiering, ik hou ervan.







Het leven is geen pinterest moodboard, maar heel, heel soms lijkt het wel zo. Oh Leda en Daan, wat was alles heerlijk en mooi. Ik wil weer! Kunnen jullie het niet een keertje overdoen?

En dan ook Wieke en Jet! Alles, maar dan ook alles op jullie prachtige plekje was perfect. De aankomst, jullie lieve en emotionele woorden, de verrassingen, het heerlijke eten (behalve die rare blauwe taart dan) en voor mij ook stiekem een hoogtepuntje: een moestuinknuffel van onze oude poes Oscar. Hoe fijn mijn neus weer even in zijn vacht te kunnen drukken. En hoe ongelofelijk dat jullie zo samen gelukzalig stonden te stralen.






Dus: doe het! Heb je een liefje dat je wilt houden? Grijp dan deze zomer aan om de liefde van je leven te strikken. Ga op je knieën, roep het van de daken of fluister het in elkaars oor. Ik kom het vieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten