Pagina's

vrijdag 1 november 2013

Typerdetiep






























  








Soms komt in een week al het werk van weken bij elkaar.
Geen herfstvakantie dus voor mij
Maar twee dagen invallen en twee deadlines.
De week er op is des te leuker.
Het ene na het andere blad valt op de mat
met eindelijk de resultaten van al dat getiep.
Twee bladen zijn al iets langer uit:
Sinds begin oktober krijg je (als het goed is)
bij elke Bruna een speciaal Kinderboekenmagazine,
boordevol boekennieuws, leestips en testjes,
geschreven en verzonnen door... moi!
Niet gekregen, wel nieuwsgierig?
Kijk hier.

Tijdens de zomervakantie freubelde ik
tussen het zwemmen, bakken en wandelen door
nog wat campingspellen, campingrecepten en campingknutsels
in elkaar voor het ANWB Explorers Insepctie Kids magazine .
Savine, aangemeld als Inspectie kid, kreeg haar eigen blad thuis
en was helemaal in haar nopjes dat haar handen op de foto staan.

Verder vielen dus Strax Studeren (met studienieuws voor scholieren)
en de 7Days en Kidsweek in de bus.
Voor de een stortte ik me op de Pietendiscussie
dat op maandag (vorige week, toen ik het schreef dus) wat verhit begon
en op dinsdag een ware pepernotenbom ontplofte na VN uitspraken over de zwarte kindervriend.
Ineens bleek mijn artikeltje toch wel het nieuws van de week.
Ook voor jongeren.
Zo kwam het dat we een soort flyer voor een underground pakjesavond
aan het verzinnen waren.
Vooral het
'Liever illegaal dan niet
Handen af van Zwarte Piet!'
galmde lekker...

En zoals je ziet
ontving ik een paar weken geleden
zeer gewaardeerde Testteamleden
voor een zeer serieuze lijmtest.
Alles werd aan elkaar geplakt (jongens)
en prachtig aan elkaar geknutseld (meisjes).
Heerlijk om dat weer te doen!
En dus, moet je om de een of andere reden
iets plakken de komende maand,
neem dan de powerpritt.
Want dit keer was ik het helemaal met het testteam eens!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten