Pagina's

woensdag 6 augustus 2014

Ontdek je plekje

































Vakantie.
Ik dacht dat dat betekende dat ik veel tijd zou hebben.
Dat is dus niet zo.
Wat ik wel veel heb is was.
Van die lekkere vakantiewas met aangekoekte ijsresten en korsten jam erin
en vergeten natte strandhanddoeken in een tasje.
En ook rondzwervende rotzooi
plus twee freules die aan nooit meer slapen doen.
Maar dolle pret hebben we hoor, daar niet van.

Alleen in het weekend, zo'n drie weken geleden was er tijd.
Toen waren de freules uit logeren.
En deden wij een 'ontdek je plekje' in de provincie.
Met al dat mooie weer moest er natuurlijk wel gezwommen worden.
Zo eindigden we bij de Lek.
Waarbij ik alleen maar aan dat liedje van Kinderen voor Kinderen moest denken.
Van die vader die alleen maar zware shag rookte en toen dood ging.
Maar zo treurig was het gelukkig niet op onze zwemstek.
Ik las er zowaar een boek
en keek nog maar eens goed naar mijn twee knappe mannen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten