Pagina's

vrijdag 18 oktober 2013

Hé pssst...











Psst...
Schreef ik in mijn vakantiedagboek deze zomer.
Ik krabbelde weer eens ouderwets
met mijn kroontjespen wat belevenissen neer.
Net als vroeger toen ik hele avonturen naar mijn lief opstuurde.
Nu geen verhalen over een Koene ridder met zijn helper Lange Wapper
maar wat kindergebrabbel
en vakantieavonturen.









































Niet om aan te zien natuurlijk.
(Er zitten trouwens wel betere pagina's bij dan deze. Echt)
Maar een dagboek is dan ook niet voor andermans ogen toch?
Een pagina bleef helemaal geheim.
Hij zat stevig dicht geplakt.
Maar psst...
Wil je een geheimpje horen?
Ik ben alweer 12 weken dubbel bevolkt.
Eind april zijn wij met 5!










































Geen opmerkingen:

Een reactie posten