Pagina's

zaterdag 10 november 2012

Maak een setje kwartetje



































Vandaag trouwen in het verre Australië Anna en Alister met elkaar.
Ik kreeg een prachtige uitnodiging, maar een retourtje ´Down Under´ zat er even niet in...
Jammer!
Want wat had ik deze bikkels graag een dikke zoen gegeven.
Dat deze twee samen wel wat aan kunnen, hebben ze al lang bewezen.
Daar hoeft geen ring ze meer aan te helpen te herinneren.
Wel hun site  (klik) waarin ze met huiveringwekkende foto's verslag deden van
hun grandioos fietsavontuur van Alaska naar Argentinië...
Twee jaar en 10 maanden zaten ze op hun zadel en leefden ze op hun fiets.
Diepe buiging, nog steeds....

Geen trouwtaart hier in Nederland dus,
Maar wel stuurde ik namens de vriendinnen van Anna dit setje kwartetje naar de newly weds op.
Ons traditionele huwelijkskado als groepje.

Makkelijk om te maken, heerlijk om te lezen, leuk om te spelen:

* Maak allemaal een kwartet
(verzin geinige rubrieken, waar je veel lelijke, dan wel ontroerende foto's of woorden en herinneringen in kwijt kunt)
* Maak achterkantjes die allemaal hetzelfde zijn (ik maakte een stempel)
*Plak alles op elkaar
* Lamineer de setjes door de vier kaartjes in een lamineerhoes te doen ( En lach hardop om de waarschowing op mijn apparaat)
* Snijd de kaartjes weer los
*Doe het spel in een doosje.

Klaar om te spelen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten