Pagina's

maandag 7 mei 2012

De buit is binnen



































Het is alweer een week geleden, ik loop een beetje achter.
Maar daar kreeg ik Texelse internetloze rust voor terug.
Daarover later meer.

Nu worstel ik me door honderden foto's.
Koninginnedag, eerste hapjes, zandkastelenreportages...
Maar als eerste: de buit!

Of tenminste, een klein deel ervan. Want wat hebben we veel spullen ons huis in gesleept met Koninginnedag. Op de foto, ongeveer de helft. Echt.
Mijn lievelings? Kan niet kiezen tussen zelfgemaakte slabben, tassen, ontworpen kaarten, het poppenhuis, pinguintraktatie, een stapel (STAPEL!!!) theaterkleren, de verse lelietjes-van-dalen en de vaasjes die ik een paar stalletjes verderop weer vond. Maar wat ben ik ook gelukkig met nieuwe slaapzakken, kleren, laarsjes en zelfs een wip voor in de tuin.

De vrijmarkt is mijn lievelings. Kan niet wachten tot volgend jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten