Pagina's

dinsdag 10 april 2012

Superjarige Savine







 


































Echt wel super 2 geworden, die Savine!
Op het grote bed spelen, in pyjama naar beneden en daar ontdekte ze haar tent!
Alle kadootjes móesten binnen worden uitgepakt.
Haar verjaardagskroon bewonderde ze voor de spiegel.

Toen een echte verjaardagsjurk aan
(nog van mij geweest en ik denk zelfs dat mijn oma hem zelf gemaakt heeft)
zingen, familie, kado's, heel veel taart
Mijn handen zijn nog blauw van het marsepein kneden...

En 's middags kwamen al Savine's vriendjes in haar huisje spelen.
Alsof ze nog niet genoeg suiker binnengekregen had dit weekend, besloten we het hele feest maar in stijl met pannenkoeken.
Ik ben wel weer even klaar met verjaardagskado's en kroontjes naaien, blauwe taarten maken en alles weer opruimen. Ben per slot van rekening ook alweer twee jaar mamma...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten