Pagina's

dinsdag 13 maart 2012

Tuinkriebels




































Oh wat een heerlijkheid, het was plots lenteweer!
Met z'n vieren sprongen we op de nieuwe bakfiets en de brandweermobiel.
Het tochtje naar ons landgoed was al een overwinning op de winter.
Al bleek bij aankomst dat ons paradijsje nog ver te zoeken was.
Maar trots konden wij wel onze oogst laten zien: jonge spruit Ianthe.
Daar werd ons veel door vergeven.
Woest sloegen we aan het spitten, harken en trekken.
De barre dorre boel ging in de hens.
Wat een vreugdevuur naast de prachtige knoppen van wat straks onze enorme rabarber wordt.
Zelfs na het eenzame overleven in de kou liet de tuin ons niet met lege handen gaan.
Als kleine schatten lagen de aardperen nog op ons in de aarde te wachten!

(ik vond een nieuw knopje op de camera. het bleek een miniatuureffect. vooral de kleuren worden mooi vind ik)

3 opmerkingen:

  1. He, heb je een bakfiets? Tell me more?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja! Gekocht van mijn oude oppasgezin, dus ik had er al heel wat tochtjes op gemaakt. Hij is groot, en trapt heel zwaar, maar hoe fijn dat ons hele hebben en houwen erin past!

    BeantwoordenVerwijderen