Pagina's

donderdag 10 januari 2013

Uitgewaaid


















































De vakantie is op.
Hoofd leeg gewaaid
Bos opgesnoven
Zelfs een boek gelezen

En meer dan 600 foto's gemaakt.
Wat doe je daar nou mee, vraag ik me vaak af.
Sinds ik een digitale camera heb (en dat is toch een jaar of 8)
Is er zelden een foto afgedrukt.
Zelfs het mapje 'trouwfoto's' wacht nog op het moment dat ik ze in een album stop.

Daarom heb ik nu de de gewoonte aangewend
om eens in de zoveel tijd
wat collages bij elkaar te klikken
voor in de boekjes die ik schrijf voor mijn meisjes
Want wat hebben zij aan beloftes voor mooie albums
terwijl er duizenden foto's van hen op mijn computer zwerven.
Printjes met bijgekladde tekstjes
zijn misschien wel net zo leuk
(nou ja, zo houd ik mezelf dus voor de gek
en stel dat albums maken maar weer eens uit
tot een volgende vakantie misschien)

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto reportage en WAUW de foto's van de herten, helemaal mooi. Zo te zien hebben jullie genoten. Toevallig in de buurt van de Veluwe? lieve groet kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, niet eens op de Veluwe, maar in Noordwijk! Ze waren absurd dichtbij!

      Verwijderen
  2. ja mooie collages Marrit! zo te zien was het heel fijn...

    BeantwoordenVerwijderen