Pagina's

dinsdag 22 januari 2013

Filmpje!






























Even een trots werkberichtje hier!
Ik heb namelijk mijn eerste korte film geschreven.
En die is nu gemaakt.
Bizar om te zien dat de beelden die zich in mijn (en Ravens (klik)) hoofd vormden,
nu op film te zien zijn!
Niet alles is natuurlijk zoals bedacht, maar toch.
Mijn film! Whaaaah!

Doelgroep: niet jullie, wel groep 5-7
Onderwerp: een eiermysterie
Doel: Informatie over eieren geven. Ja, echt.Want daar betalen opdrachtgevers voor.
Mijn aandeel: om informatie over eieren niet zo suf te laten worden als het klinkt.
Goed gelukt: een mysterie over eieren schrijven (vind ik) en een lollige film voor in de klas maken.
Mislukt: goed timen van de ei-momenten (hierin moest de nodige kennisoverdracht plaatsvinden) Ik heb ze niet zo geschreven en vind ze niet zo geslaagd. Maar ach. Als je dit filmpje in de klas mag kijken, is dat een fijne les toch?

Nu nodig ik jullie allen uit voor (je eigen) première.....

(tromgeroffel) Met trots presenteer ik:

DE MYSTERIEUZE EICODE!

Op de site van Stichting Blij met een ei (ja, ook die bestaat echt) kun je hem vinden onder ei-school, lespakket. Of klik HIER.

(Het minimagazine schreef ik ook. Mocht je zin hebben in een quiz, proefje, of ander vertier, kun je hem downloaden)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten