Pagina's

woensdag 5 februari 2014

Aan de muur













































Of- ie blijft hangen, weet ik nog niet
maar ik heb de babykamer een nieuwe poster gegeven...
Eentje die ik zelf heb gemaakt, althans geschreven!
En leuk dat- ie is! (En dat mag ik best zelf zeggen!)
Waar ik van de zomer voor Bruna een kinderboekenblad vol schreef,
mocht ik nu een doe-poster voor de voorjaarsvakantie  (klik) verzinnen.
Nou, een groter plezier kun je mij niet doen.
Moppen verzamelen, een lekker recept verzinnen
(Tada! Daar waren die foto's van de cake-in-een-potje van!)
puzzels en knutsels maken en spelletjes bedenken...
Ik had zo vijf posters kunnen vullen.
Het werd er natuurlijk een, maar wel een grote!
Met aan de ene kant een geweldige kaart van Anurbia
en aan de andere kant mijn doe-dingen.
Morgen zit de poster bij Kidsweek
en volgende week gaan jullie hem allemaal ophalen bij de Bruna!
Want ik ben heel benieuwd of jullie de puzzel wel kunnen oplossen
en of jullie een echt happende dino kunnen knutselen!

En o ja: ik deed ook nog een drinkflessentest voor Kidsweek.
Het testteam vermaakte zich uitstekend in de speeltuin
alwaar ze rennend, klimmend en schommelend
met de flessen aan de haal gingen.
Je snapt hoe hard ik er achteraan moest rennen om
te horen wat ze er eigenlijk van vonden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten