Pagina's

maandag 9 december 2013

Kees-Karel































Na een weekend vol kado's van de Sint
(waarover later meer)
kregen we vandaag nog een kado.
Een kijkje in mijn buik!
Daar zat een wild draaiende, trappende en voor zo ver te zien gezonde baby!
Dat was al een vreugdedansje waard.
Maar toch ben ik al uren concentratieloos
rond aan het huppelen
met een glimlach die niet van mijn gezicht te branden is
want....
de freules krijgen een....

BROERTJE!!!!

Dat wist Savine natuurlijk al lang.
Al zong ze het hele weekend
'Ik wil een zusje, ik wil een zusje',
maar als ik dan vroeg wat er in mijn buik zat
zei ze al maanden stellig:
'Een jongetje.'
Dus.
Savine heeft altijd gelijk,
weten we dat ook weer.

Nou vroeg ik de vorige keer
wat jullie dachten.
De meesten hebben een niet te missen intuïtie hoor!
Of zelfs voorspellende dromen!
Over die namen gaan we het nog wel hebben.
Al adopteren we nu Kees- Karel dan maar als werktitel voor ons 'mannetje'.
('Mijn mannetje' is de naam van Savines knuffelschaap
en als zodanig de allerbeste koosnaam
voor het jongensmensje in mijn buik)

En dan beloofde ik ook nog een feestpakket
voor de gelukkige rader.
Die gaat naar:
























































Els dus!

Laat je weten of je kerstverrassingspost, een kinderboekenpakket of iets gezeefdrukts wil?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten