Pagina's

maandag 28 oktober 2013

Whoei!














































Druk gedoe
Van werk, veel werk
een freule met koorts
en gewoon gedoe van alles wat zoal moet in het leven
vervloog gelukkig in een frisse wind.
Het briesje van gister wel te verstaan.
Want ik denk niet dat mijn Timmerlief en ik
vandaag op de voorgenomen koers hadden kunnen blijven.
Ook wel interessant om te bedenken.
Wat nou als alles gewoon omver wordt geblazen?
Waar komen we dan uit?
(In het geval van mijn topzware fiets met kinderzitjes,
op een motorkap. Sttt, niks van te zien gelukkig.)

Nou misschien wel bij hetzelfde 'pannenkoekenhuisje'
waar Ianthe ons bediende.
Zie nou die vrolijke tronie!
Het kleine ding wordt volgende week alweer twee...
Ik weet niet hoor,
maar ik zou willen dat ik zo veel zou kunnen leren in 24 maanden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten