Pagina's

donderdag 23 augustus 2012

Flipperkasten
















































De grote stad waarin ik woon is geen fijn oord in warme dagen.
Tenminste, als je graag een duik wilt nemen zoals ik.
Ik klaag dus al jaren over het gebrek aan fijn zwemwater.

Tot het vorige week ineens zomer werd.
Ik wilde al naar mijn lievelingsven De Zwarte Dennen rijden.
Maar ja, ruim een uur in een snikhete auto voor een duik?
Niet goed snik ja.
Tot mijn Timmerman ineens opperde: en het Henschotermeer dan?
Nog nooit van gehoord.
Nee, echt niet.
Maar het is mijn eigenste, nieuwste, joekeloeris van een ven.
En het is om de hoek!
Ik wist niet wat ik zag.
Hei, bomen en een reuzenven, zonder pokkemuziek en takkezooi.(zonder extra nnnnnen)
(op de dag dat ik er was dan he)

Ik werd er wildenthousiast van.
Ianthe ook.
Ze wapperde haar armen en benen als ware ze een flipperkast.
Misschien moet ze later maar op een balsport...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten