Pagina's

maandag 4 juni 2012

Zeeuwse zomerpret







































Je zou het bijna vergeten met de verwarming aan en de regen tegen de ramen,
maar vorige week was het toch echt zomer.
Zo zomers dat onze slaapkamer zo'n 32 graden was volgens een hevig piepende babyfoon.
We plakten, zweetten en huilden de nachten door.
Tijd voor een Zeeuwse zomer, een vakantie waar we plotseling in belandden.

Onverwacht maakt alles leuk.
Het zwembadje waar Savine zonder pardon ook in het diepe sprong.
Koortsige Ianthe die luchtig bij me hing.
Oma die een wandelpad in het gazon sleet met de dubbeldekse kinderwagen, in de hoop dat het gespuis een dutje deed.
En een heerlijk dagje strand, met bbq toe.
We bleken zo te zijn bijgekomen, dat we zelfs van de urenlange file op terugweg genoten. Relativerend om te kunnen zeggen dat we prachtig uitzicht op zee, dijk en strand hadden vanuit onze auto.


4 opmerkingen:

  1. He, zo'n wagen wil ik ook wel. Aanrader?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, wel een aanrader, aangezien ik anders écht nooit meer de deur uit zou kunnen. De mijne rijdt alleen niet zo lekker, vergeleken met m'n vorige wagen. Twee handen aan het stuur houden! Maar de dames zitten er prinsheerlijk in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je een nieuwe of een tweedehands? Ik twijfel een beetje....Nog tips?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een nieuwe gekocht, bij Katmandu was het hele zwikkie iets van 500 euro. Maar je hebt ook luxere varianten van deze wagen. Ik kan met mijn rug niet met een draagzak en wagen lopen, en Savine blijft nooit op zo'n plankje achter de wagen staan, dus dit was mijn enige optie. Deze wagen is namelijk een normaal formaat, waardoor ie bij ons in de hal past, door de gangpaden van de Hema kan rijden en in de achterbak kan. Je hebt ook dubbele buggies, maar die zijn extra lang. En er is een superdure nieuwe buggaboo, waar ze naast elkaar passen. Die heeft Stefan gekocht. Verder is het een beetje behelpen als ze zo snel achter elkaar komen :)Dus ik zou toch echt voor deze optie gaan. Tenzij Daan al kan staan en dat een tijd volhoudt achter de wagen?!

    BeantwoordenVerwijderen